دیوار، Wall

یه دیوار که از دلم حک کنم روش. A wall to carve in it what goes in my heart.

دیوار، Wall

یه دیوار که از دلم حک کنم روش. A wall to carve in it what goes in my heart.

قبلا این وبلاگ رو ثامن‌بلاگ بود، اما اونا مهمون‌نوازای خوبی نبودن، انداختنم بیرون :))
الان اینجام
من کلا آدم شادیم، اما احتمالا این وبلاگ جدیت و گاها اندوه بسیار داشته باشه و کاربردشم همینه. قراره با «دیوار» حرف بزنم! شاید بعدا یکی پژواک صدامو گرفت :)

I am mainly a silly, happy person, though, this blog has a serious and sometimes sorrowful taste to it. I am supposed to talk to Wall! Maybe somebody gets my echo later.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۱/۰۱
    Help

هپی

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ب.ظ
بهش گفتم: «ببین! غمو تا بهش پا بدی، همرات هست. اون کم نمیاره، تو نباید بهش رو بدی! اصلا هرچی بیشتر بهش کمتر فک کنی، دردش کمتر بیشتر میشه :دی»

  • رضا عساکره

نظرات  (۱)

عنوان:ماجرا ی من با خودم

توضیح:خاطرات گاه نویس یه پسر دهه هشتادی گاهی اوقات بدشانس و گاهی اوقات خوش شانس...
این وبلاگ شما را بسیار سرگرم میکند در حدی که باور نکنید..
وقتتان در این سایت هدر نمیره...
لینک کنید لینک میشید
دنبال کنید دنبال میشید
پاسخ:
سلام داداشی :)
وبلاگ قشنگی داشتی و بهم خوش گذشت!
زندگی خوب و پررضایتی داشته باشی ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی